>m.n.m (finale)

August 24, 2006 at 4:26 pm (Uncategorized)

>hari nih ntah naper hati aku berlagu riang (peh, ayat tak hingattt). finally, i got the chance to talk to him. bercerita ttg sumer yg aku rasa perlu. he still the same old frenz yg aku kenal dulu. tak ada yg berubah.. aku hepi sgt!

mlm nih ada meeting dgn team V2 kat Ampang. dunno la whether I can make it or not. tp, kalau aku tak datang, bila lagi nk agihkan be-brg nih? giler berat tuu.. satu dozen gas refill + ground + extra ration.. takkan nak punggah barang masa kat KL Sentral esok?.. adeiii, buat hal laa..

selingan: bila org tua kita ckp le-laju, maknanya derang tengah marah.. tp, kalau org tua kita ckp le-lambat, maknanya.. lariiiiiiii…!!!

“tadi makcik yg duduk kat negeri semilan tu dtg..”
“hm..”
“dia duk sampaikan pesan..”
“hmm..”
“ada org duk tanya pasal kamu..”
“hmm??”
“dah dua kali dia tanya…”
“tanak arr bah”
“tgk tu, terus tak nak.. kut ye pun tanya lah siapa dia”
“saper? Datuk K??”

huahuahua.. sure bapak bengang.. ya-ampun.. huahuahua.. se-sungguhnya aku tak nakkk!! – fullstop.