>Henna

November 10, 2007 at 9:55 am (Uncategorized)

>

oh.. belum lagi.. tarikhnya jauh lagi.. nih sekadar percubaan.. haha. Semlm jenjalan kat Masjid India, tengok ramai pompuan berkerumun kat gerai sorang abang nih. Ingatkan ada apa.. rupanya memasing tengah pakai inai. Aku pun haper lagi, merengek kat Mamoru nak menyelit sekali.. hik.
He knows I’m going to post this in the blog so he requested me pose with his favourite miniature 🙂

Aku yang berinai, Mamoru pulak yang paling sibuk ‘menjaga’ inai tu. Bukan main bising lagi suruh aku angkat tangan tetinggi lah.. jangan gegoyang lah.. jangan langgar itu ini.. hik. Comel je dia nih. Macam mana lah kalau aku bebetul berinai untuk majlis kami nanti. Boleh pengsan dia agaknya kalau kena jaga aku taim tu.. kui kui kui.

Ok lah, nak bersiap gi open house yang terakhir dlm bulan Syawal nih.. pastu gerak blk Melaka.. daa..
%d bloggers like this: