>Unpublish photo

November 16, 2007 at 1:58 pm (Uncategorized)

>

Kinabalu

Mersilau Park – First time jumpa Mamoru – Sesi suaikenal
Kat puncak Gunung Kinabalu dgn Mamoru – Sejuk gila taim nih – Kami antara yg terawal sampai kat puncak nih – 5.30 pagi

Transtitiwangsa V2

Kat Stesen Ketapi Sg. Siput.. sebelum bertolak masuk hutan untuk 8 hari
Dengan memember yang gila-gila kat puncak salah satu puncak gunung yang berjaya kami tawan dalam trip Trans V2

Dengan Mamoru kat tengah hutan – Raincover beg aku koyak sebab beg terlebih muatan – Besar gila beg aku kan? Deuter 50+10 liter – Sama besar dgn beg Mamoru.

3 Comments

  1. aria ayumi said,

    >wahhh beshnye dpt daki gunung. kite xpenah daki gunung, setakat dakit bukit penah ah. tu pun dh tercungap2 bagai nak putus nyawa. huhu.

  2. aD said,

    >ayumi, sama la nama cam anak buah kita.. kalau nk try naik gunung jom lah..🙂

  3. Faradilawati said,

    >Mak datuk bosa boto beg tu.Kalo kite le membawaknye asyik berenti rehat ja la.. Patut sehari sampai jadik dua hariKuat jugak ye kuderat aD, badan kocik jo

Comments are closed.

%d bloggers like this: