>Misi mencari buah

July 23, 2008 at 3:00 pm (Uncategorized)

>

Note: Nih entry tertangguh dari hari Isnin aritu.. hehehe

Nih buah yang pihak hotel bubuh dalam bilik masa sambut kedatangan aku aritu. Ada rambutan, epal, mangga, langsat, anggur, mata kucing, & pisang.. Tercari-cari gak manggis, tapi takde ok.. sampai hati derang tak bagi manggis tau. Tak sampai sehari dah hampir habis buah nih aku & Mamoru kejekan. Since musim buah tak selama mana, aku gagahkan jugak mencari gerai buah-buahan sekitar hotel nih .Ye lah, nak balik kampung mana ada masa😦

Abis je keje terus tukar uniform.. jambu kan akak dalam gambar nih? (hehe perasan).

Mission accomplished. Ops, terlupa pulak nak amik gambar seplastik besar manggis & rambutan yg dibeli kat Pekan Batang Kali nih. Nampak tak gambar gunung yg sayuppp je kat belakang aku tu. Haa, tu lah tempat aku lepak sampai awal bulan depan.. serrjuurrkk. Nyesal pakai skirt jenjalan taim nih. Konon nak kasi nampak ayu.. sekaliiii.. bekuuuu! (syian Mamoru, demam taim nih)
%d bloggers like this: