>Merendek dihari Sabtu

July 28, 2008 at 11:51 am (Uncategorized)

>

Adik no 6 & Wan datang ‘sini’ Jumaat malam aritu (masa aku tengah syiok menidurkan diri). Sib baik derang datang dgn Mamoru, so, dapatlah derang mintak kunci pendua ke bilik aku. Kalau takk.. haa tido kat lobby la jawabnya.. heheheh.

Nih apa yg kami buat Sabtu aritu..

Memanjat.. lepas gian sebab tak dapat mendaki gunung. Dapat kat sini pun jadi lah..

Takat tu je aku lepas.. hehehe. Tak sampai pun logo merah kat atas tu😦

Menerai salah satu games kat Outdoor themepark sebelum hujan melanda.. Yerr, jangan tataw kat sini musim hujang sekarang.. Buat rugi je beli tiket memahal (sib baik kami masuk pree)

Kat pintu masuk pagoda apekenamantah.. taim nih nak maghrib dah. Plan nak repeat kesini wiken kali nih

Kat cafe depan entrance hotel

Adik aku sampai komplen asyik makan je duduk kat sini.. Tu baru dua hari dia kat sini.. Aku yg dah seminggu lebih nih laaagilah..

Aku suka lepak kat taman depan hotel nih.. fe-feeling kat omputeh jer hehehe.

2 Comments

  1. aTiE_sOo iN said,

    >sume best!!!sume pic tu kat genting ke?xpena nmpk pon hikhik..;)nice blog!!

  2. aD said,

    >atie, tenkiu. a'ah semua tu kat genting & dekat dgn Awana hotel

Comments are closed.

%d bloggers like this: