Second last delivery

September 26, 2008 at 9:00 am (Uncategorized)

Nih gambar malam tadi. Seronok pulak menghantar kuih taim raya dah dekat nih. Terasa kemeriahannya..

Dengan Fifie dannn.. ya rasul. Cemana lah aku boleh lupa nak tanya nama kawan Fifie nih. Apa pun, seronok jumpa dgn ‘adik-adik’ aku nih. Ceria & comel-comel belaka. Raya nanti datang lah ke umah ek Fifi. Kuala Selangor tuu dekat je🙂

Nih pulak masa dgn Zam. Jauh dia datang semata nak collect kuih raya. Dari Putrajaya tuu. Zam nih, kawan sepergunungan jugak.
Beruntung betul derang nih tau – antara orang terawal yg tengok ‘rambut raya’ aku.. hehehe
%d bloggers like this: