>Mandi laut

October 13, 2008 at 2:00 pm (Uncategorized)

>

Hari Ahad kami spent dengan berpiknik di Pengkalan Balak – port pilihan aku haruslah dekat dengan tempat penetasan penyu. Kat sini redup. Kalau lepak tepi laut taim matahari terpacak pun syiokk je rasa.


See.. redup je kan area sini.


Adik no.6 tengah kontrol ayu atas ‘itik’ lil Nina. Ini kali ketiga Mamoru belikan pelampung untuk Nina. Ntah mana laaa peginya pelampung ‘ketam’ & ‘ikan paus’ yg dibeli dulu.. manjanggg hilang je.


Buaian emergency untuk baby Ayuni – guna kain pelikat Mamoru. Adik no.3 & SIL Sue lupa nak bawak buai dari rumah. Nasib baik derang nih kreatif.


Santai tepi pantai.. me & Mamoru, SIL Ida dgn adik no.2


Aksi dalam laut – adik no.2 dalam percubaan untuk berdiri di tengah laut


Nih aksi terjunan melampau oleh adik no.3


Nih pulak aksi balik kuang dari adik no.8


Ayuni dgn babah & pelampungnya..


Lil Nina & Ayuni dalam pelampung sambil dijaga oleh adik-adik aku


Balik dari mandi laut.. derang layan bbq lagiiii.. kali nih main bakar-bakar ikan & udang pulak.


Mamoru suruh bergambar dgn bulan.. nih gambar sebelum aku layan zzZzzz dalam kereta depan rumah (seriyes aku tataw macam mana boleh tidur 2 jam dalam kereta tu! Pelik aku.. asyik tido je)


Gambar panggang-memanggang yg Mamoru snap


Nih gambau selepas derang siap memanggang.. Mamai-mamai aku bergambar dgn Mamoru (nih taim baru bangun tido setelah dikejut oleh adik aku – nasib baik derang perasan.. kalau tak sampai ke sudahhhh aku layan tido dalam kereta!)

%d bloggers like this: