>Dia ikutt pulakk

December 3, 2008 at 9:00 am (Uncategorized)

>

Situasi: Baru balik keje dan sedang berilek-rilek kat rumah.

Adik no.6: Long, cuba tengok labu sayung tu.. cantik tak?
Aku: (sambil toleh ke arah rak) Wahhhhh, berkilatnya! Ko lap pakai apa sampai berkilat camtu?
Adik no.6: Aku spray cat kaler itam
Aku: ????????? *pengsan*

Aduhh.. dia ngikut perangai aku la tu. Kan malam sebelum tu aku duk spray buah keras. Jangan pasnih dia spray satu-satu perhiasan dalam rumah tu udah laaa.


Labu nih ekceli kaler betul dia kelabu-kelabu sikit. Lepas kena spray, jadi hitam legam!

3 Comments

  1. Beautiful Disaster said,

    >kretip!!

  2. antusabun said,

    >hehe..salam ziarah. Bijak ye budak sekarang

  3. aD said,

    >beautiful disaster: jangan abis semua mender di spray nya udahh laa hihiantusabun: yerr.. semua nak diikutnya tskkk

Comments are closed.

%d bloggers like this: