Ayah singgah umah

January 12, 2009 at 2:00 am (Uncategorized)

Ntahapehape je tajuk arinih.. tapi kena tulis gak sebab ayah dah berjaya pecahkan REKOD!

Malam tadi first time ayah, Ibu, nenek, pakcik Wan & makcik Ayu datang rumah – Meriah! Tambah pulak dengan suara sepupu-sepapat aku yg kecik-kecik tu – Kecoh sekejap rumah aku.

Tapi ayah singgah sekejap je lah (sebab dia nak gerak balik Melaka). Tu pun lepas jenuh aku & Mamoru pujuk ayah masa dalam kereta on the way balik dari Kedah tau. Ayah aku nih jenis jarang nak keluar dari Melaka. Ada je alasan dia bila aku ajak datang KL – Takde orang jaga kebun la.. adik-adik tiri aku sekolah la.. Ibu tak dapat cuti la.. cemacam la. Tu yang bila ayah datang malam tadi, aku rasa hepi sesangatttt.

Tak sempat nak amik gambar rumah kecik aku yg penuh dgn sedara mara malam tadi.. hihi. Kelam kabut sangat. Geremm aku kat adik-adik aku. Aku dah sms derang suruh buat air & beli roti canai dari aku kat area Sabak Bernam lagi tau. Tapi takdenya derang nak buat. Kami dah sampai rumah baru derang nak bancuh teh.. tssskkk. Tu yg kelam kabut mulut & tangan aku buat keje.. hihihi.

Lupa bawak kamera laa arinih.. tak dapat nak tunjuk gambar konvo adik lelaki no.5.. tssskkk..

4 Comments

  1. atty's said,

    hepikan sesekali umah didatangi tetamu..

    lagi dr insan yg kita syg

  2. atty's said,

    hepikan sesekali umah didatangi tetamu..

    lagi dr insan yg kita syg

  3. Dee said,

    thx singgah blog sy..nti sy exchange link ye..dulu cam u gak minat panjat gunung..skrg pancit dah..hehehe..

  4. aD said,

    attys: betul.. memang rasa hepi sesangattt🙂

    dee: wahh dulu suka naik gunung juga? menarik! salam perkenalan🙂

Comments are closed.

%d bloggers like this: