>Ladang jagung baru

January 30, 2009 at 12:30 pm (Uncategorized)

>

Semoga Tuhan sentiasa murahkan rezeki ayah (aminn).

Ayah aku dah dapat projek tanam jagung kat tempat baru. Kali nih bebtul kat dalam kampung aku (alhamdullilah). Kawasan tanah dia tak lah seluas ladang kat Ayer Limau. Tapi kira ok lah. Lagipun, ayah memang dah lama ngidam nak dapatkan kawasan nih. Dekat sikit dengan rumah kami.


Tengah tengok jentera nih tolak pokok. Lapang & luas mata memandang.. kalau tak, kawasan nih boleh kira hutan dah..


Gambar posing harusss ada.. nih dengan ipar duai sepupu sepapat semua.. Aku yg paling tua kat sini.. Maklum laa, anak sulung cum cucu sulung! Cuma baby aku je tak merasa jadi cicit sulung.. hihihi


Kawasan tanaman jagung yg baru nih bebtul terletak kat belakang rumah nenek aku 🙂

%d bloggers like this: