>Pre-anniversary

January 30, 2009 at 3:00 pm (Uncategorized)

>

Terima kasih Mamoru!!


*love.. hugs.. kiss*

Harap aku rajin pakai rantai nih.. hihi. Sebagai seorang perempuan, aku memang suka memender yg bling-bling.. cuma part memakainya tu, aku adalah sedikit malas. Jangan rantai nih jadi senasib dengan cincin merisik & cincin tunang aku udah laa.. Kemas tersimpan dalam laci – kes malas nak pakai.

6 Comments

  1. Dee said,

    >samalah..akak pun maleh nak pakai..sbb selalu gi spa kena bukak suma2 tu..tu yg maleh tu..

  2. Faradilawati said,

    >Tahniah-tahniah dapat hadiah bling-bling. Kite bab rantai tu mmg lemah sikit sbb rimas tang leher tu, geli la.

  3. Deqna said,

    >Happy 1st anniversary…. takpe tak rugi kita dapat barang kemas tu sumer.. walaupun kita tak berapa nak pakai…cam saya walaupun tak pakai gak, tapi kalau asben kasi barang kemas saya suker… sbb nak harapkan beli sendiri nan ado lah.. atlis leh simpan..

  4. Ida said,

    >congratsssssss 😀

  5. Yati Salem said,

    >hi,can we exchange our banner,if u done have banner i still can post yur link,please let me know after it done.thankhttp://www.riqzmiecreation.blogspot.com/

  6. biqque said,

    >i lagi la, cincing risik n nikah je yg ada kat tangan. lain sume masuk jewelry box. 😀

Comments are closed.

%d bloggers like this: