>Twilight collection

April 1, 2009 at 3:00 pm (Uncategorized)

>

Nih semua Mamoru punya pasal lah – buat aku ter-addict dengan cerita cinta vampire nih.. hihi.

Puncanya, malam aritu, Mamoru bukak cerita Twilight yang dia download dari internet. Permulaan cerita nih memang bosan habis arr. Mamoru dah nak tukar cerita lain dah. Tapi nasib baik aku sabau kan dia. Fuhh.. tak sangka makin lama makin best laa pulak. Sampai aku rasa tak puas tengok sekali dan nak tengok lagi pasnih.

Semalam, aku dapat tahu dari adik perempuan no.6 yang cerita nih ada sambungan. Wahh.. sangat teruja ok! Tapi tataw lah episod kedua dah keluar ke belum. Aku try surf internet. Terjumpa lak koleksi buku-buku Twilight.. *double wahh*.. Ada 4 buku semuanya. Barrgussss.. tayah aku sesusah tunggu semua movie nih keluar.. hihihi

Note to Mamoru: ….”b, kita gi MPH petang nih nak takkkkk???”

Nih 4 koleksi cover buku Twilight yang aku dapat dari MPH bookstore. Harga setiap satu antara RM 35.90 – 49.90 kut. Ekceli, buku nih khas untuk bacaan remaja, tapi dulik laa kan.. aku pun kira remaja gak apa (umur je dah tua.. hihihi)

7 Comments

  1. atty's said,

    >ehhehe..kita ni sampai bila2 pun muda remaja..ekekkek

  2. E.L.L.Y.N said,

    >welkam to the club…akak dah habis khatam semua buku..tu yg sampai x terupdate blog..well, as u can see in my blog the new moon movie will be out 20.11 2009…akak sgt x sbr ok..n akak dah ada dvd ori lg..sgt gila kan..la ni pun asyik ulang dgr soundtrack dia je…

  3. Dee said,

    >wah..aritu kawan kak dee gi US..tangkap buku2 ni lah..rega lebih kurang tp dorang beli hardcover/paperbag tu..hehehe..

  4. PinQib said,

    >hehe,,best ke??novel2 tu??beli skali gus ehh??

  5. suezety said,

    >cik ad.. kiter dh tgk kat mph buku2 ni.. regee dia RM359.90 (kalau xsalah)

  6. maylyn said,

    >eh ad…kem salam fazi eh…btw twilight series nih sgt hot selling, i cudnt get mine lagik bila tah nk beli..

  7. aD said,

    >atty: setujuuuuuuu!!! hihihihihikak ellyn: waaaaaahhh *melopong jap*.. dah habis baca? ketinggalan sungguh aD nih😦 taper, akak jangan cerita ending dia tau, nanti tak thrill hihihihi. lambat betul movie no. 2 nak keluar.. hujung tahun nih :(kak dee: bestnya.. sure dapat harga lagi murah kan.. kan..pinqib: besttt wooo.. try arr baca! seronok :)cik sue: takper, nanti boleh simpan resit – deduct income tax.. hehehehehmaylyn: dia dah jawab tu.. (fazi dah baca komen nih malam tadi.. hihihi). jom jom, kita serbu MPH gegamai🙂

Comments are closed.

%d bloggers like this: