>Pakai baju pregnant

August 26, 2009 at 2:30 am (Uncategorized)

>

Semalam aku saja try test pakai baju masa pregnant dulu. Ye lah, macam sayang je kalau simpan lelama tak berpakai. Lagipun, aku rasa macam sesuai je pakai even tak pregnant🙂


Gambar aku pakai baju ni masa pregnant.


Nih gambar semalam.. ada banyak beza tak? hihihihi (fefeeling model la nih cewahh)

Selingan:


Nih gambar lauk berbuka semalam. Aku masak lauk asam pedas dengan goreng ikan bawal kecik. Lauk yang lain tu (termasuk ikan bakar cicah air asam) adik lelaki no.3 & wife dia yang bawak ke rumah aku – berbuka secara berjemaah semalam. Oh, kami berbuka pukul 8.00 lebih – kes gas habis masa tengah memasak – haru betul (tapi tain azan tu jamah lah jugak kurma sebijik)


Sahur tadi pulak, aku dengan rajinnya buat char kuey teow.. *wink wink*.. Sekejap je aku masak. Just amik masa 15 minit untuk siapkan hidangan untuk 2 orang.. fuhh terer aku (puji diri sendiri haha).

5 Comments

  1. biqque said,

    >wahhhhhhhhhh mewahnye makanannnnnn! sedap2!

  2. Ely Hasrul said,

    >lapo terus cis

  3. Elyn said,

    >hiks i pun bj time preg still pakai sebab mostly bj i pakai time preg ekceli bkn tuk maternity hihihih…. so x rugi kan??

  4. Chooyaya! said,

    >ad, ni dah kira penderaan mental ni.. asam pedas tu.. arghhhhhhh!!!

  5. WaN dAn TiE said,

    >adhuhu mmg dah slimbalik..but t miss saat baby in my tummy..gerak2 gitu

Comments are closed.

