>Makan kuih raya

August 28, 2009 at 7:30 am (Uncategorized)

>

Banyak betul kuih raya kat rumah aku sekarang.. rasa macam dah raya pulak. Dan semalam juga, aku dah berjaya habiskan sebalang kuih Sakura – sedap gila. Laju je aku ngap ngap ngap depan tv. Habislah Mamoru kena pegi amik kuih kat Makde ganti kuih yang aku dah ngap tu.. hahaha.. * sory b, tak boleh tahan ok*

Oh, malam tadi sekali lagi cik Fatimah datang ke rumah aku amik kuih raya, Banyakkkkkk dia beli. Sampai 14 pek tau. Tahun lepas dia beli sikit. Tahun nih, bertambah-tambah lagi… *sedap kan wakk?*..


Kuih raya yang cik Fatimah beli.. *tenkiu, tenkiu, tenkiu*

1 Comment

  1. aJa said,

    >sedapnye kuih…bape rege dier..

Comments are closed.

%d bloggers like this: