>Assalamualaikum baby comel

September 15, 2009 at 6:00 am (Uncategorized)

>

Nih anak buah aku yang ke tiga.. nama belum ada lagi. Kalau ikutkan aku, nak je aku kasi nama Nur Kasih atau Nur Ameena (macam watak dalam drama Nur Kasih tu.. hihihi) Umur baru dua hari. Berat 3.8 kg. Comel laa sesangat.


Tengah tidur. Gambar ambil tanpa flash sebab mata baby kan sensitif dengan cahaya.


Comel sangat tau. Geram aku tengok mata sepet si kecik nih


Baru lahir tapi dah pandai cooing. Pandainyaaaaa….


Tak sabar nak tau nama dia..


With adik no.4 & her baby.. Adik aku masih lagi dalam keletihan. Ohh, aku faham sangat perasaan dia masa nih. Sangat fragile. Tetiba pulak aku boleh teringat saat aku melahirkan Ariff 3 bulan lepas.. rasa macam dah terlalu lama je tempoh 3 bulan tu.


Dengan ibu & ayah si comelšŸ™‚

8 Comments

  1. atty's said,

    >comeynya baby..geram tgk .ad ..anggun bertudung..

  2. biqque said,

    >bolatnyer! comel!wah aD, cantik!

  3. e.l.i.s.s.m.i.e said,

    >comelnya baby…lambatnya nak ber'baby' lagi :Pni penampilan baru ker?comel bertudungšŸ™‚

  4. Cik_daya said,

    >comel nyer baby itu..

  5. jesnita_ns said,

    >aD dh tuko imej ek?? lawa n nampak manis aD bertudung ..

  6. MahaSayang said,

    >cantik awak pakai tudung…sweet!

  7. cicakuben said,

    >btol2..lawa aD btudung…

  8. ummi adriana said,

    >KAK AD DH BTUDUNG KER? CANTIK SGT..SWEET2 GITU

Comments are closed.

%d bloggers like this: