>Pemenang Makeover MakeupFreak

January 6, 2011 at 11:09 am (Uncategorized)

>

Semalam baca email. Ada orang tanya siapa pemenang untuk Makeupfreak’s contest yang aku buat tahun lepas.

Err.. aku tak announce lagi ek? Astaga, akak lupa dik nonn. Minta maaf ya. Aku memang camni, tangguh-tangguh nak buat entry, pastu lupa terus. Oleh itu, korang sebagai pembaca, rajin-rajin kan lah menegur dan mengingatkan apa-apa yang patut iyer.

Ada 3 orang pemenang untuk contest Makeupfreak nih :

1. cik Biqque
2. cik Jesnita
3. cik Blucimim

Para pemenang, sila berhubung dengan pihak penganjur (info@makeupfreak.net) untuk menerima hadiah korang semua yang merupakan satu sesi makeup makeover dari MakeupFreak. Tahniah!!

Merasa uols!

3 Comments

  1. jesnita_ns said,

    >aD…sy kt Melaka..klau blk Melaka…bgtau lah..blh make over kt sini je..hehe

  2. Biqque said,

    >haaaaaaaaaaa i ingat u dah announce sape menang before! so i buat dek je la…tapi betul la, rasa cam tak penah announce tau hahaha!AND I WON! YEAHOOOOOOOOOO!!! SONOKNYERRRRRRRRR!ok, i nak sesi mekap tu nanti masa my bestfren nak kawin bulan 1 or 2, bleh? nanti i roger u tarikhnye :Dtx addddddddddddddd!

  3. aD said,

    >jes, woraittt. nnt bg no tipun k :)biqque, yah yah yah.. buleh🙂

Comments are closed.

%d bloggers like this: