>My all time fav in the 90s

February 8, 2011 at 1:00 pm (Uncategorized)

>

Ikutkan, aku ada banyakkkkk lagu faveret masa sekolah menengah dulu. Tapi, yang aku list kan kat bawah nih special sikit sebab taim tu aku sanggup simpan duit belanja sekolah semata-mata nak beli kaset. Err.. rasa macam tua pulak bila sebut kaset. Zaman dah banyak berubah ek. Dari kaset jadi CD pastu jadi USB. Nasib baik aku tak hidup di zaman piring hitam.. punya lah besau mender alah tu.

Oh, satu lagi yang menyebabkan lagu ni special sebab kesemua penyanyi kat bawah nih dah lama menghilang. Kira macam siapa yang wujud pada zaman aku membesar je kenal penyanyi lagu-lagu nih. Memori sungguh.


East 17
Stay Another Day


911
The Journey


Tommy Page
Time


PJ & Duncan
Perfect


Spice Girl
Mama

1 Comment

  1. akmaliz@r said,

    >hi assalam ad…ha..mmg ni lg fav taim dolu2 kan.aish….terkenag2 zmn dulu..the good old days…

Comments are closed.

%d bloggers like this: